domingo, 30 de marzo de 2008

mumbai


Bombay amb 13.700.000 habitans i una industria del cinema bollywood amb 3,6 billions d entrades venudes en un any, podeu imaginar les diferencies existens.
El cas es que he anat a parar al barri de colaba, on hi ha el carrer comercial mes important, i turistic de la ciutat, un cop agafada l habitacio per 500 rupies, baixo a dinar al bar LEOPOLD un bar car i famos rere l ultim best seller de moda , shantaram.
Faig turisme per els voltants, taj hotel porta de la india i tots els edificics colonials de alla aprop fent gana per sopar.
i de cop sento musika a lo lluny del karrer i m hi dirigeixo, sortint del karrer principal, i entrant al barris portuaris on bruticia casses desvallestades i nens descalc,os es barreixes amb turistes parades de peix i ... De PINTURES si senyors el color festival no es altre cosa k comprar pintures de colors i pintar a tothom k t vingu d gust, amb globos pistoles d aigua i els menys esbojarrats amb les mans, el kas s k tohom va pintat de diferents colors, i la gent posa grans altaveus i musica , i riuen i et pinten i ballen i riuen altre cop, i tot es molt estimulant.
Al dia seguent llegeixo al diari k una 20 de nens pateixen cremades i desfiguracions a la kara i mans per k algu els hi va vendre sosa caustika com a kolorant blank :(

Despres de sopar quelkom semblant a un shawarma a una paradeta del carrer torno cap a l hotel i baixo a pendre algo al leopld, bar que per la kuantitat de turistes i la qualitata de la roba dels indis sembla estar mes a granada que no pas a mumbai, el cambrer m assseu al kostat d un angles d uns55 anys. i buenu ens posem a xerrar ... d k treballo k si els indis aix[o k si els indis allo, k el meu fill treballa massa i no ha volgut akompanyarme k si vaig anar a bcn i em van robar la bossa ..... el kas s k em va akabar donant 500 rupies a canvi de k jo n in dones una, i fes el mateix kuan jo veies algu mes pobre k jo etc... hippie el tiu.

despres vaig pujar al pis de dalt on hi habia una disco! petita i la musika fatal pero amb bon ambient, al kap d una estona d estar ballant i liantla amb els indis .. un d ells em va pregunatar si podia venir al hotel amb mi... i si.si Era una disco gay!!!! si ja em val.... el kas s varen tankar i vaig nar a durmir k ja era hora... i no volia jo pas companyia XD

han passat mes cosses, m han contraktat per aktuar a bollywood i despres al mati s ha suspes, he conegut a un afganes molt simpatic i a un amerika i els he ajuntat a la mateixa taula, he fet una volta amb taxi per els barris mes pobres , he fet unh munt de turisme.. etc...

I re amb tren kap a GOA a Palolem beach :D

1 comentario:

Anónimo dijo...

manilet:
Moltes felicitat Torrente!! Que tal per la india? La veritat és que faig enfeinat i no tinc temps per mirar el blog. Et prometo que ho faré en breu.
Molta sort company!!
Records de la montse també.