jueves, 27 de marzo de 2008

delhi jaipur

Despres de discutir un bona stona amb un tio d una agencia de viatges aconsegueixo contractar un taxi que em tregui de delhi i em porti a jaipur, rajastan.
4 h de viatge per unes 1000 rupies, i alla mateix abandono l malson de delhi, el trajecte fou realment interesant.
La carretera centralitza tot el trafic komercial del rajastan, i es takikardik pero bell, molt bonic. Els tractors cirkualnt per l autopista (2 carrils per banda) i un transit interminable de camions decorats amb tot tipus de dibuixos i bonys , a mes d afegir uns tremolors sorolls i vibracions talment com si duesin cada roda diferent.
L cas s k no vaig veure n 4 hores mes de 100m sense un mekanik tenda o construccio de les cuals no sepas que redeu i feien .
sharis de colors brillants pintaven els Vorals de les carretres fins arrivar a jaipur lloc molt bonic MOOLT llastima que fos el #holy# festival .
Sagrat per tothom a la india i que els musulmans se foten fins al cul de hachis i resen o kanten o les dues coses ben be fins les 5 del mati fent aixi facil l descans de tot l veinat.
El cas es k els de la kasa on dormia no em van deixar pas sortir per perillos .... ja sabem com se posen a vegades akesta gent ... i re tot tankat... vaig tenir que agafar el tren la tarda seguent cap a bombai, per[o nkara em donar temps de visitar un parell de temples i passejarme per la ciutat roja ....


No hay comentarios: