martes, 22 de abril de 2008

antistress therapy > hampi



Un cop pagat el kompte de la kasetadeplatjaambbanyadosat i despres de diskutir per k jo no kontava pas haber mi passat una setmana i si k era veritat :(
Agafo l autobus k surt de palolem kap a madagon (h1 i mitja) i alla comprar un bitllet nokturn kap a hampi, agafo l bus.. i m adono k al final l bus akaba passant per l poble del kostat a 5 minuts de palolem :P k parra ...
El kas es k despres de tota la nit al bus, amb tot l k komporta ... desplac,aments laterals i horitzontals, de mitj metre amanits amb frenades bruskes i moviments sobtats...
Hampi. es psicodelicamentsurerealista les rokes de procedencia volkanika s alternen entre camps d arros, cocoters, plataners, pajesos tractors i turistes .

Oblidat entre mitj les ruines d la kapital del imperi vijayangara (1300-1500) essent la residencia reial i amb mes de 82 temples repertits per la zona.
El relax i la trankilitat de un poble akabada la temporada turistika.
Les carretres petites i sense transit van fer me agafar la bicileta i la gran quantitat de temples em van proporcionar grans escursions, i moments realment de relax, apart de esclar, de la agobio de fotos de turistes indis k n veurem sense samarreta corrien a fotografiarse amb mi.
I buenu aki vaig coneixer uns francesos, dos nois, k eren divertidisims i tenien una banda de hihop, i a les matinades s posaven a rapejar, l un amb una flauta travessera XD, una parella en lukas(argentina)leticcia(francesa) k m hi vaig entendre des del perimer moment, una noia alemanya(k es va passar 4 dies malalta al llit, i la seva amiga italiana, rares pk si.
Una bona setmana de molta calor unes bones mitjdiades i unes llargues postes de sol mentre beus algun coctel! :D

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Que tal albert soc el canton, veig que les coses et van força bé i m'alegro. Ja m'he encarregat de que alla al mirallet la penya s'asaventi de la teva direcció de blog. De totes maneres acabo de fer un cartell amb la teva adreça el qual penjare al suro del mirallet. Per cert que es fumar "vitis"?

INQUIET dijo...

es un cigar, liat amb fulla de platano, pero jo li poso maria :D

i la veritat m estik fent uns farts de fumar!!